czwartek, 25 kwietnia 2019




EWA + DOMINIK
Pałac w Balicach
kameralna sesja poślubna
K R A K Ó W



Moja praca cały czas nie przestaje mnie zachwycać. Nigdy nie przypuszczałam, że każdy sezon ślubny tak bardzo mnie rozwinie i sprawi, 
że z utęsknieniem wyglądać będę na kolejne przygody, które dzięki Wam na stałe wpisały się w mój roczny kalendarz. 
Sesją z Ewą i Dominikiem można powiedzieć, że kończyłam rok 2018 i tak, aby termin nam nie uciekał ze względu na warunki pogodowe, 
postanowiliśmy poszukać jakiegoś "pewniaka" na ten dzień. 
Pomysłów było wiele, a ja nie ukrywam radości z decyzji jaka zapadła, aby spotkać się w Pałacu w Balicach. 
Dlaczego? 
Dlatego, że nigdy nie pracowałam z Parą, gdzie ograniczało mnie miejsce i bardzo chciałam spróbować i przetestować swoją kreatywność i oko. 
Jakie odnoszę wrażenie? Że chyba zdecydowanie częściej powinnam z Wami bywać na salonach - 
przepiękne wnętrze w Pałacu Balice, cudowne emocje Ewy i Dominika i delikatna tajemniczość ubrana w zaglądające przez okna światło...



Zapraszam Was na fragmenty Naszego spotkania.